۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۰۸

با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان؛

معابر روستاهای بخش مرکزی بهاباد آسفالت شد

معابر روستاهای بخش مرکزی بهاباد آسفالت شد

یزد- بخشدار مرکزی شهرستان بهاباد از انجام عملیات زیرسازی و آسفالت حدود ۷۰ هزار مترمربع از معابر روستاهای این بخش با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خبر داد.

عباس شیرریز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای بخش مرکزی بهاباد به همت بخشداری مرکزی و با همکاری بنیاد مسکن و دفتر امور روستایی استانداری یزد توسط سازمان همیاری شهرداری های استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: در همین راستا ۲۵ هزار مترمربع از معابر روستای احمد آباد با مجموع اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال زیرسازی و آسفالت است.

شیرریز همچنین از اجرای زیرسازی و آسفالت معابر روستای کریم آباد خبر داد و بیان کرد: ۱۲ هزار مترمربع از معابر این روستا با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زیرسازی و آسفالت شده است.

وی از صرف ۱۰۰ میلیون تومان برای زیرسازی و ۴۰۰ میلیون تومان برای آسفالت ۳ هزار مترمربع از معابر روستای دهنودشت در بخش مرکزی بهاباد خبر داد و افزود: در روستای گرگین آباد این بخش نیز ۳ هزار مترمربع معابر با صرف اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان برای زیرسازی و ۵۰۰ میلیون تومان برای آسفالت عملیاتی شد.

بخشدار مرکزی بهاباد گفت: ۵ هزار مترمربع از معابر روستای رحیم آباد نیز زیرسازی و آسفالت شده که برای آسفالت این معابر این روستا یک میلیارد تومان و برای زیرسازی بخشی از آنها نیز ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره زیرسازی و آسفالت معابر روستای خیر آباد به وسعت ۵ هزار مترمربع اظهار کرد: این عملیات عمرانی با اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان برای زیرسازی این معابر انجام شد و برای آسفالت آنها نیز ۲۰۰ میلیون تومان توسط دهیاری و ۸۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن تخصیص یافت.

بخشدار مرکزی بهاباد عنوان کرد: ۱۴ هزار مترمربع از معابر روستای علی آباد نیز در دستور کار زیرسازی و آسفالت است که برای زیرسازی آنها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و برای آسفالت نیز ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

شیرریز همچنین از زیرسازی یک هزار مترمربع معابر روستای درب هنز با صرف ۵۵ میلیون تومان برای زیرسازی و ۲۰۰ میلیون تومان برای آسفالت خبر داد.

کد خبر 5630602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha